суботу, 11 лютого 2017 р.

Контрольна тестова робота № 4. Рівень стандарту. ВАРІАНТ № 1.

1.  Неправильно написане особове закінчення дієслова в рядку
А  терплять, ростеш, любимо                  Б  скоїмо, мостять, стережеш
В  водять, загоють, розграфлюють          Г  закуплять, свистітимуть, крутиш

2.  Усі складні слова треба писати через дефіс у рядку
А  південно/африканський, фото/журналіст, тьмяно/жовтий
Б  інформаційно/аналітичний, лікувально/профілактичний, ячмінно/житній
В  пів/Одеси, лісо/промисловий, рекламно/пропагандистський
Г  північно/західний, службово/посадовий

3.  Усі прислівники треба писати разом у рядку
А  на/показ, без/вісти, все/одно                        Б  до/пізна, по/новому, на/весні
В  у/гору, в/літку, з/рештою                              Г  у/низу, по/десятеро, на/поготові
4.  Правильну відмінкову форму залежного слова вжито в рядку
А  проректор по науковій роботі
Б  працюють по змінному графіку
В  екзамен по українській мові
Г  розказати все по правді
5.  Частку не з усіма словами треба писати разом у рядку
А  не/абиякий успіх, не/високе дерево, який він не/ук
Б  не/щирі слова; не/схвалюючи поведінки; не/доукомплектована деталями
В  з не/запам'ятних часів; не/відповідає дійсності; не/весела розмова
Г  не/ запланована зустріч; постійно не/довиконувати; не/врахувати обставин
6.  Числівники стоять у правильній формі в рядку
А  шестисот, шестистам, шестистами
Б  двохста, двомстам, двомастами
В  сімсот, семисот, семистами
Г  чотирьомстам, чотирмастами, на чотирьохстах
Д  трьохста, трьомастами, трьомастами

Прочитайте текст. Виконайте завдання 7-9 до нього.
(1) Споконвіку перед кожним з нас постають вічні питання: для чого я на цій землі живу, що можу зробити корисного? (2) Вони є, можливо, центральними у формуванні й розвитку особистості. (3) Уся мудрість людства упродовж віків зосереджувалася навколо питань сенсу життя. (4) Вони вбирають у себе всю гаму почуттів: радості й відчаю, енергії та безсилля, захвату й розчарувань, цілеспрямованності й бездіяльності. (5) Нагадуючи колісце що регулює хід годинника, вони вчать людину визначати міру добра і зла.
7.  Орфографічну помилку допущено в написанні слова
А  питання, Б  формуванні, В  безсилля, Г  цілеспрямованності
8.  Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А  першому  Б  другому  В  четвертому  Г  п'ятому
9.  Вставним словом ускладнене речення
А  перше  Б  друге  В  четверте  Г  п'яте
10.               Вкажіть, у якому всі іменники в О.в. Однини мають закінчення -ом
А палець, море, горе, кухар, перукар
Б  село, пісок, поле, ніж, приймач
В  вікно, богатир, вівчар, казкар, луг
Г  вокзал, абзац, олівець, хлопець, стадіон
Д  бік, палац, бригадир,полотно, прапор
11.               Від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ев (-єв) у рядку
А  калач, липень, вуглець, плащ
Б  взірець, куля, корабель, матч
В  вишня, сіль, журавель, криниця
Г  миь, баржа, карамель, кварц
Д  корінець, криця, значення, замша
12.               Визначте, якою частиною мови є виділене слово в реченні (цифра позначає наступне слово).
Поклади солі, (1) знайдені нашими геологами, - красномовне свідчення того, (2) що (3) колись у цих місцях були солоні затоки й озера, (4) котрі згодом висохли.
А  займенником Б  прикметником В  дієприкметником Г дієприслівником Д  прислівником  Е  сполучником

Контрольна тестова робота № 4. Рівень стандарту. ВАРІАНТ № 2.

1 Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
А (1) вдалині, (2) згубившись у полях, петляючи і тонучи в пополях, на Білу Церкву пролягає шлях, (3) рахманний і (4) освітлений при зорях.
А  іменником  Б  прикметником  В  займенником  Г  дієприкметником  Д  дієприслівником  Е  прислівником

2  Усі складні слава треба писати через дефіс у рядку
А  медико/генетичний, старо/англійський, мінерально/сировинний
Б  мідно/червоний, навчально/виробничий, об'ємно/просторовий
В  молочно/білий, науково/експериментальний, загально/народний
Г  лірико/драматичний, жовто/червоний, гостро/критичний

3  Усі прислівники треба писати окремо в рядку
А  до/пари, в/наслідок, на/совість
Б  кінець/кінцем, раз/по/раз, де/не/де
В  в/ранці, по/правді, без/ліку
Г  на/жаль, до/речі, До/останку

4  Правильно утворено форму О. в. однини в усіх іменниках, крім
А  Парижом  Б  Харковом  В  Миколаєвом  Г  Лондоном  Д  Фастовом

Прочитайте текст. Виконайте задання 5-7 до нього.
(1)Місяць плив поміж рваним кущів'ям хмар, як лис ріденьким підліском. (2) То пірнав за білі кучугури то виринав знову. (3) Здавалося, він скрадаєтся до величезного чорного замку, що стримить над Сеймом. (4) У крайньому вікні замку горів одинокий вогник. (5) Рівно цідив у пітьму червонясте світло; здавалося, його просто забули погасити.

5  Допущено помилку в написанні слова
А  кущів'ям  Б  скрадаєтся  В  крайньому  Г  червонясте

6  Допущено пунктуаційну помилку в реченні
А  першому  Б  другому  В  третьому   Г  четвертому

7  Вставні слова є в реченні
А  першому   Б  третьому  В  четвертому   Г   п'ятому

8  Правильно утворено відмінкову форму іменника в рядку
А  бігати по селам   Б  кліпати очами   В  кілька сосон
Г  дякувати сестер   Д  ховатися за плечами

9  Закінчення -е у формі Кл. в. однини мають усі іменники в рядку
А  брат, Євген, товариш, професор      Б  суддя, голуб, Олекса, доля
В  зоря, Оля, Богдан, директор             Г  актор, Павло, друг, Петро
Д  сторож, Роман, офіцер, Поля

10   Числівник стоїть у правильній формі в рядку
А   п'ятидесяти шести    Б дев'яносто чотирьох    В  п'ятиста трьох
Г  шестидесяти восьми  Д  двомастами двомастами

11  Букву и пишемо в закінченнях усіх слів рядка
А  вір..мо, прос..мо, нес..мо, роб..мо   Б  сохн..те, біж..мо, гор..те, пиш..ш
В  ріж..те, дзвон..те, сид..те, їд..те    Г  вар..мо, сад..мо, крич..те, смаж..те

12. Частку не з усіма словами треба писати разом у рядку
А  не/абиякий успіх, не/високе дерево, який він не/ук
Б  не/щирі слова; не/схвалюючи поведінки; не/доукомплектована деталями
В  з не/запам'ятних часів; не/відповідає дійсності; не/весела розмова

Г  не/ запланована зустріч; постійно не/довиконувати; не/врахувати обставин

Немає коментарів:

Дописати коментар